#47 Marketingové 4P značky Chutné Kytice
59:44

#47 Marketingové 4P značky Chutné Kytice

20.05.2020

Ľuboš Bednár, spolumajiteľ rodinnej spoločnosti Frutia, ko prvý priniesol na Slovensko nápad tvorby kytíc z čerstvého ovocia a čokolády, ktoré poznáme pod značkou Chutné kytice.

Ľuboš hovorí: “Na začiatku bola len motivácia, že sa chceme pustiť do vlastného podnikania. Vždy som si, ako keby predstavoval, že jedného dňa by som chcel mať vlastný podnik, niečo vybudovať, čo po mne zostane.”

V tejto epizóde si prezradíme, ako vznikol koncept, ako prebiehala jeho prvotná realizácia. Chutné kytice potvrdzujú, že sa netreba  nechať odradiť kamarátmi, ktorí tvrdia, že váš biznis nemá budúcnosť. Detailne si rozoberieme  ako si Chutné kytice už na začiatku nastavili každé P z marketingového mixu. Prediskutujeme, kde sú dnes a ako sa ich biznis zmenil v priebehu rokov na trhu. Čo sa im podarilo a čo nie. Vysvetlíme si, ako je dôležité stanoviť si  primárnu cieľovú skupinu a ako vám cieľové skupiny pomôžu pri smerovaní marketingu. Ako stavať na emóciách a hodnote produktu a aj na základe toho tvoriť ceny produktu alebo služby. Ukážeme dôležitosť odlíšenia  sa na základe detailov, ale aj to, aké je podstatné si svoju značku “strážiť”. Porozprávame sa o tom, ako ovplyvnila ich podnikanie aktuálna situácia a  aj o ich plánoch do budúcnosti.

V podcaste sa ďalej dozviete:

  • prečo si Chutné kytice dali registrovať ochrannú známku a aké riziko pri tom vzniká
  • aké druhy podpory a kampaní v rámci marketingu počas svojho fungovania využívali
  • ako sa rozrástla ich produktová rada
  • či sa naplnili ich obavy, keď na trhu pribúdala konkurencia
  • ako získali titul Najoblúbenejšia donášková služba v rámci ich segmentu

Ľuboš zdôrazňuje: “Náš produkt je ucelená darčeková služba.” Aj keď existujú lacnejší konkurenti, “Chutné kytice” vedia, že ponúkajú viac.”

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.