#161 Digitálna Univerzita - čo urobila, aby si získala svoju pozíciu vo vzdelávaní?
46:59

#161 Digitálna Univerzita - čo urobila, aby si získala svoju pozíciu vo vzdelávaní?

14.09.2022

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Jaroslav Vojtechovský je vysokoškolský učiteľ na Fakulte Manažmentu UK. Založil Digital Marketing Club so zámerom pripravovať študentov na prax v oblasti online marketingu. Neskôr vznikla Digitálna Univerzita, ktorá spraví aj z úplného začiatočníka experta na digitálny marketing. V podcaste sa rozprávame o vzdelávaní, s ktorým je prepojená práve Digitálna Univerzita. Aj keď je témou vzdelávanie, pri počúvaní sa zaručene nudiť nebudete. Vypočujte si podcast a dozviete sa, ako sa Jarovi podarilo z Digitálnej Univerzity vybudovať silnú značku.

V podcaste sa dozviete:

  • prečo sa rozhodol založiť Digitálnu Univerzitu
  • ako pristupujú k teoretickej a praktickej výučbe
  • čo pomohlo k tomu, aby Digitálna Univerzita nadobudla na hodnote z pohľadu značky
  • či je ešte nejaká nadstavba nad štúdiom Digitálnej Univerzity
  • aký prvý krok by mali urobiť všetci, ktorí začínajú s marketingom
  • čo bolo zámerom na založenie klubu Digital Marketing Club a aký prínos má pre študentov
  • čo by urobil inak pri riadení značky Digitálna Univerzita

Jaro hovorí, že často vidí u začínajúcich, malých podnikateľov alebo u junior marketérov to, že si spravia e-shop, spustia si bannery a nad budovaním značky vôbec nerozmýšľajú. Potom narazia na to, že pokiaľ nemajú banner spustený, tak nákupy nejdú. Avšak túto problematiku si neuvedomuje človek, ktorý v tomto obore nie je doma. Je to téma, ktorá je podľa Jara veľmi dôležitá. V digitále je obrovská konkurencia a bez budovania brandu to nejde.

Na to, aby sme sa dopracovali k tomu, aby sme veci robili správne, je dôležité sa vzdelávať. Aj sám Jaro hovorí: „vzdelávanie by mala byť neustála súčasť života.“ Práve preto prišli na náš trh s kurzom Digitálna Univerzita, ktorá prináša komplexné a praktické vzdelanie v online marketingu. Za 5-ročné fungovanie si stihli vybudovať silnú pozíciu. Jaro dodáva, že prostredníctvom nej sa snažia pomáhať ľuďom, ktorí sa chcú v digitále rozvíjať, napĺňať ich ciele a vízie. Práve preto doslova študenta nútia, aby si po každej prednáške spravil domácu úlohu a pochopil všetkému.

Digitálna Univerzita ponúka komplexné vzdelanie. Avšak jeden človek nedokáže byť špecialistom na každú oblasť. Ako to vníma Jaro v nadväznosti na komplexnosť kurzu, nám prezrádza v rozhovore.

Čo nám odporúča na záver?

„Ľuďom, ktorí začínajú s marketingom, by som odporúčal, aby sa nebáli. Veľká časť našej práce pri nábore začiatočníkov, juniorov do vzdelávania v marketingu je uisťovanie, že sa nemajú báť a zvládnu to. Digitál je síce komplexný a sú tu aj technické veci, avšak nie každý bude programovať vo Wordpresse a pracovať s dátami. Marketing ponúka pestré spektrum aktivít, preto je možné si v ňom nájsť to, čo vás bude baviť a v čom budete dobrý.

Pokiaľ máte niečo, v čom chcete byť dobrý, niečo dosiahnuť, alebo máte v niečom problémy, nájdite si mentora a poraďte sa. Keď ideme na internet, je tam toho kvantum a človek e stratený. Práve preto sa potrebuje mentorovať.“

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.