#4 Aký majú omnichannel prístup v spoločnosti Robel shoes & accessories
Jozef Robel jr. z Robel shoes & accessories nám porozpráva nielen o topánkach. Dozviete sa, čo je za úspechom siete, ktorá už 10 rokov funguje na Slovensku s 35 predajňami a s e-shopom. Zistíte, ako aplikujú omnichannel prístup (prepájanie onlinu a offlinu), čo si myslia o cenovej vojne, ktorá prebieha v maloobchode, či ako vnímajú budovanie značky. Zaujímavosťou rozhovoru je časť o slovenskej nohe, vypočujete si, v čom je špecifická, a že na kopyte záleží, a to aj v marketingu! Tak smelo, vyložte si “kopýtka” a vypočujte si ďalší podcast Marketing v praxi.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.