#123 Design thinking – keď značka rozmýšľa za nás
Michaela Fuleková má bohaté skúsenosti v oblasti zákazníckej skúsenosti a špecializuje sa na oblasť design thinking. Práve on môže byť tým nástrojom, cez ktorý si spoločnosť môže vytvoriť konkurenčnú výhodu, preto by sme mu mali venovať pozornosť. V rozhovore si približujeme čo znamená design thinking a aké je jeho využitie.
Čo nám Michaela odkazuje na záver?
Marketéri si vedia uľahčiť prácu, ak sa naozaj zaujímajú o to, prečo vznikol nejaký produkt, na základe čoho vznikol a ako sa k nemu dostal celý tím. Ak nemajú možnosť byť priamo pri jeho tvorbe, mali by si zisťovať, akú potrebu rieši daný produkt zákazníkovi a zisťovať, čo trápi zákazníka.
Treba sa pozerať okolo seba a sledovať, čo robí konkurencia. Nemáme sa báť kradnúť nápady. Všetci sa snažíme byť originálni, ale je naozaj len málo vecí, ktoré ešte neboli vymyslené. Nemali by sme sa preto báť inšpirovať sa, pretvoriť si to na to svoje a urobiť to lepšie.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.