#150 Kontentino - ako premeniť problém na globálny biznis
38:36

#150 Kontentino - ako premeniť problém na globálny biznis

01.06.2022

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Bohuš Pokštefl je šéfom a spolumajiteľom Kontentina. Je to nástroj, vďaka ktorému je práca so sociálnymi sieťami jednoduchšia a efektívnejšia. V rozhovore nám Bohuš prezrádza, ako nám pomáha Kontentino, ako s ním pracovať, ale dostaneme sa aj k tomu, ako Kontentino využilo svoj problém a insight trhu vo svoj prospech.

V rozhovore sa dozviete:

· Čomu všetkému sa venuje Kontentino

· Aké všetky sociálne siete je možné cez Kontentino riešiť

· Aké pridané funkcionality má Kontentino na uľahčenie práce

· Z akého insightu vzniklo Kontentino

· Ako sa im podarilo rozbehnúť startup aj bez investora

· Čo odlišuje Kontentino od ostatných toolov a aký je ich positioning

· Čo urobili na to, aby si vybudovali znalosť svojej značky

Keď sa tvorí obsah na sociálne siete, tak to väčšinou nerobí iba 1 človek, ale je tam skupina kreatívcov, dizajnérov a ďalších ľudí, ktorí pôsobia v agentúre. Na druhej strane je klient, ktorý musí všetko schváliť. Práve tam vzniká veľa komunikačných problémov, ktoré sa v Kontentine snažia vyriešiť prostredníctvom svojho nástroja. Toto však neplatí len na komunikáciu medzi agentúrou a klientom, ale aj pre značky, ktoré ich používajú interne.

Bohuš hovorí, že na začiatku vedeli, že ich produkt funguje, ale nevedeli pomenovať, prečo to tak je. Snažili sa pochopiť, aký problém vlastne riešia, aby na tom mohli stavať marketingovú komunikáciu. To, čo im to prinieslo a ako ukážkovo využili insight vo svojich kampaniach, sa dozviete v rozhovore.

Bohuš nám na záver odkazuje:

"Marketing je zábava. Marketing by nás mal všetkých baviť. Je to kreatívna vec, ktorá má impakt aj na biznis. Nemuseli by sme sa báť experimentovať, robiť viac „bold“, „on the edge“, či už komunikačné alebo technické riešenia. Byť „bold“ je vždy lepšie, ako byť šedá myš a byť niekde v úzadí a robiť veci priemerne.

Platí, že pokiaľ ste v živote aspoň raz neskrachovali, tak ste nikdy nepodnikali. To isté platí aj v marketingu. Pokiaľ vám vyšli všetky kampane, tak ste nikdy neurobili nič výborné."

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.