#171 Wolt - Čo robí trendsetter inak ako konkurencia?
43:58

#171 Wolt - Čo robí trendsetter inak ako konkurencia?

23.11.2022

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Adam Lazar je marketingovým manažérom značky Wolt, ktorej sa za niekoľko rokov podarilo si aj na Slovensku vybudovať svoju pozíciu trendsettera v delivery segmente. Adam nám v rozhovore prezrádza, ako sa im podarilo na našom trhu vybudovať značku, ktorá udáva trendy.

V podcaste sa dozviete:

  • aké je pozadie vzniku a rastu značky Wolt
  • v akých krajinách sa Wolt nachádza a ako pristupuje k expanzii
  • akú víziu má Wolt
  • čo bolo kľúčom úspechu k tomu, že sa Wolt dokázal presadiť na našom trhu a stať sa trendsettrom
  • akú budúcnosť má podľa Adama delivery segment na Slovensku, v ktorom sú u nás až 4 globálni hráči
  • ako menia správanie a zvyklosti spotrebiteľov
  • čo je to quick commerce a prečo sa stáva novým trendom
  • ako motivujú ľudi, aby nemali bariéry a nakúpili u nich potraviny

Wolt je miesto, ktoré spája 3 hlavné piliere. Prvým sú zákazníci, ktorí si chcú niečo objednať, druhým sú partneri, medzi ktorých patria napríklad reštaurácie a tretím pilierom sú partnerskí kuriéri, kde sú prevažne živnostníci, ktorí si chcú zarobiť. Komunikovať na všetky tri strany s rôznymi insightami je náročné. Adam nám prezrádza, ako sa im darí skĺbiť tieto 3 piliere vo svojej komunikácii.

Wolt začal s foodcourtom, no postupne pridával do svojho portfólia ďalšie oblasti. Adam hovorí, že chcú byť virtuálnym obchodným domom, nejdú do toho však nepremyslene. V rozhovore sa dozviete, ako rozmýšľajú nad rozširovaním svojich služieb a čo znamená virtuálny obchodný dom.

Adam nám na záver odporúča, aby sme sa zamerali na vzdelávanie. „Marketingoví začiatočníci by mali začať čo najskôr experimentovať. Skúsenejší marketéri, ktorí robia v marketingu dlhšie, si častokrát myslia, že už o marketingu vedia všetko. Na marketingu sa mi páči, ako extréme rýchlo sa mení a neustále sa treba niečo učiť. Napriek tomu marketing vo svojej úplnej podstate zostáva bez zmeny.“

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.