#181 Chcete funkčný a zapamätateľný názov značky?
viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Anka Sabolová a Naďa Kacera nám v podcaste odhaľujú cestu k namingu. Vedeli ste, že k tvorbe názvu značky existujú rôzne prístupy? Nie je jednoduché prísť na trh s niečím unikátnym, pretože faktom je, že trh je preplnený rôznymi názvami značiek. Úspešnými aj tými menej úspešnými. Ako však prísť s niečím, čo tu ešte nebolo?
V podcaste sa dozviete:
- ako rôzne sa dá pristupovať k namingu
- čo všetko vás postretne pri tvorbe názvu značky
- na čo všetko by ste si mali dať obzvlášť pozor
- najpodstatnejšiu vec, ktorú je nevyhnutné zohľadniť pri každom názve značky
- a vysvetlíme vám, prečo je aj láska na druhý pohľad láskou
Viete, aký príbeh a princíp sa ukrýva za vznikom názvov značiek ako sú Volkswagen, Apple, či Durex? Možno vás prekvapí, že niektoré príbehy, ako prišli značky k svojmu menu, sú nudné až klišé. No jedno im nemôžeme odoprieť - fungujú a sú zapamätateľné. Pri vašom výbere názvu značky nezabudnite na to najpodstatnejšie. Pýtate sa, čo to je? Viete, čo máte robiť ;).
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.