#8 Brand marketing - Svoju značku je treba poznať až do čriev a doslova ju vypitvať
Andrej Môtovský, segment marketing manager divízie alco v spoločnosti St. Nicolaus nám rozpráva o brand marketingu.
Hovorí o tom, že brand marketing je ako výchova dieťaťa, čo doň vložíte, to sa vám vráti. Nekončí zavretím dverí na kancelárii a je to 24 hodinová kontinuálna činnosť. V podcaste sa dozviete, ako vníma brand marketing Andrej, čo to je line extention, mother brand, fragmentácia cieľovej skupiny, či komunikácie. Ako inak, než cenovou zľavou je možné podporovať predaj produktu, či služby, a aké s tým má skúsenosti. Prečo podľa neho fungujú 4P (predaj, komunikácia, produkt, cena) ako spojená nádoba, a ktoré P je to najdôležitejšie. Prečo je v brand marketingu na mieste sedliacky rozum a intuícia, a aké vlastnosti by mal mať správny brand marketér. Prezradil nám aj to, či a aký podiel má na budovaní značky agentúra, a aký klient. To všetko a ešte viac sa dopočujete v našom podcaste Marketing v praxi.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.