#72 Neuromarketing - otvorte dvere do ľudskej mysle
Miroslav Švec pracuje v prieskumnej a neuromarketingovej agentúre DICIO Marketing, ktorá sa zameriava na komplexný marketingový výskum, kvalitatívne výskumné metódy, neuromarketing a mapovanie emócií. V podcaste spolu rozoberáme zaujímavú tému - neuromarketing, o ktorom Mirec hovorí, že to nie je manipulovanie mysle, ale jej ovplyvňovanie a že je to efektívna cesta otvárania dverí do mysle.
Prinášame vám 5 najdôležitejších myšlienok, o ktoré sa s nami Mirec podelil.
Mirec nám na záver necháva svoju cennú radu:
“Robte veci čo najjednoduchšie, komunikujte čo najjednoduchšie a dávajte si jednoduché ciele krok za krokom. Sústreďte sa na emóciu a emocionálne puto, pretože nie sme racionálne, ale cítiace bytosti a robte to tak, aby vaša značka išla cez pocity.”
Vypočujte si celý podcast o neuromarketingu a zistite, o čom neuromarketing je a ako môže pomôcť značke.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.