#72 Neuromarketing - otvorte dvere do ľudskej mysle
56:52

#72 Neuromarketing - otvorte dvere do ľudskej mysle

11.11.2020

Miroslav Švec pracuje v prieskumnej a neuromarketingovej agentúre DICIO Marketing, ktorá sa zameriava na komplexný marketingový výskum, kvalitatívne výskumné metódy, neuromarketing a mapovanie emócií. V podcaste spolu rozoberáme zaujímavú tému - neuromarketing, o ktorom Mirec hovorí, že to nie je manipulovanie mysle, ale jej ovplyvňovanie a že je to efektívna cesta otvárania dverí do mysle.

Prinášame vám 5 najdôležitejších myšlienok, o ktoré sa s nami Mirec podelil.

  • Myseľ nie je len mozog. Okrem mozgu je to všetko to, čo robili naši predkovia v minulosti, ale je to aj naše telo, ale aj prostredie, v ktorom momentálne sme.
  • Správna komunikácia v marketingu by mala byť čo najjednoduchšia, mala by obsahovať najviac jednu informáciu a komunikovať cez emócie.
  • My ľudia máme dvoch riaditeľov - racio a emócie. Emocionálna odpoveď je 3-krát rýchlejšia ako racionálna. Emocionálna odpoveď je nevedomá a sme na ňu schopní reagovať za 13 stotín sekundy, pričom najrýchlejšia racionálna odpoveď príde až po 40 stotinách sekundy.
  • Vždy, keď si niečo kupujeme, tak to, čo si kúpime, buď hovorí ku nám, alebo o nás. V prípade, že to hovorí ku nám, cena nás bude viac ovplyvňovať a v prípade, že to hovorí o nás, budeme schopní zainvestovať do produktu a služby viac peňazí.
  • Naše zmysly sa navzájom ovplyvňujú. Jeden zmysel opravuje a dopĺňa druhý. Je dôležité si uvedomiť, že keď dávame ľuďom informáciu, nikdy ju nemáme dávať len cez jeden zmysel, ale vždy sa máme snažiť osloviť niečo vnútri v tom človeku a zapojiť do toho čo najviac jeho zmyslov.
  • Mirec nám na záver necháva svoju cennú radu:

    “Robte veci čo najjednoduchšie, komunikujte čo najjednoduchšie a dávajte si jednoduché ciele krok za krokom. Sústreďte sa na emóciu a emocionálne puto, pretože nie sme racionálne, ale cítiace bytosti a robte to tak, aby vaša značka išla cez pocity.”

    Vypočujte si celý podcast o neuromarketingu a zistite, o čom neuromarketing je a ako môže pomôcť značke.


    Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

    Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
    Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

    Technické cookies

    Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

    Funkčné cookies

    Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

    Analytické cookies

    Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

    Marketingové cookies

    Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.