#89 KOTLER V PRAXI 10. diel – Úvod do teórie produktu
Desiatou epizódou série podcastov Kotler v praxi otvárame tému marketingový mix, ktorý poznáme aj pod pojmom 4P. Patria tu produkt, cena, distribúcia a komunikácia.
4P sú v marketingu absolútne kľúčové a umožňujú firme dobre fungovať a riadiť svoju činnosť. Je to ako pri stavbe domu. Najprv vykopete základy, potom ťaháte steny, následne nasadíte strechu a až potom riešte interiér, či exteriér. Tie základy sú vaša stratégia, konkurenčná výhoda, poslanie a vízia. Steny sú práve marketingové 4P, ktoré musia byť rovnako pevné, rovnako hrubé, vysoké, kvalitné, aby uniesli strechu, ktorou je značka. Samotná kreatívna myšlienka a rôzne nástroje na podporu komunikácie a predaja sú už ten interiér a exteriér, ktoré sa realizujú po zvládnutí hrubej stavby.V tomto podcaste začíname témou produkt. Vysvetľujeme si čo je to produkt, aký je rozdiel medzi produktom a značkou a ako sa dá produkt klasifikovať. V podcaste vám objasňujeme teóriu, ktorú ilustrujeme na praktických príkladoch, preto je dobré si vypočuť celý podcast. My sme pre vás vytiahli 3 najdôležitejšie myšlienky, ktoré by ste si mali určite zapamätať:
V ďalšej epizóde podcastu Kotler v praxi sa budeme venovať stratégií vývoja nového produktu, kde si rozoberieme samotný produkt a jeho charakteristické znaky, ktorých môže byť 5: kvalita, vyhotovenie, štýl, značka a obal.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.