#175 DiXi - Môžu konzervatívni zákazníci ovplyvniť redizajn značky?
41:36

#175 DiXi - Môžu konzervatívni zákazníci ovplyvniť redizajn značky?

11.01.2023

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Ivan Milý mal len 26 rokov, keď v r. 1991 založil firmu Herba Drug v Smižanoch. O tri roky na to import a distribúciu vystriedalo spustenie vlastného výrobného závodu. Následne v roku 2010 odkúpil viacero značiek a ich receptúr. Boli to značky ako Nubian, Barbus a medzi nimi aj hlavný pilier biznisu – značka DiXi . V podcaste sa rozprávame o tom, ako sa im práve z tejto značky podarilo urobiť najpredávanejšiu značku roka medzi šampónmi.

V podcaste sa dozviete:
•    čo p. Ivana presvedčilo ku kúpe jednotlivých značiek a ich receptúr, a čo bolo potrebné urobiť, aby ich efektívne uviedli do života
•    aká bola cesta značky DiXi
•    ako sa im podarilo až šesťnásobne zvýšiť predaj značky DiXi
•    ako pristupujú k vývoju nového produktu
•    a tiež akú rolu zohráva pre značku uveriteľnosť a čo si pod ňou predstaviť

Značku DiXi poznajú ešte naše staré mamy, avšak je veľmi zložité spojiť dlhoročnú tradíciu s inováciami. Značke DiXi sa to šikovne podarilo, pretože sa stala najpredávanejšou značkou šampónov na slovenskom trhu. Čo však stojí za jej príbehom úspechu?

Je to príbeh o kúpe “zaprášených” značiek, v ktorých p. Ivan Milý videl “rodinné striebro”, ktoré potrebovalo len oprášiť prach a preleštiť. Aj v tomto príbehu marketing zohrával dôležitú úlohu, ale ako zabezpečiť predaj produktov, keď nemáte dostatok finančných prostriedkov na jeho začlenenie do procesu? Odpoveď nájdete v podcaste.

Na záver nám p. Ivan dáva odporúčanie s marketingom. Hovorí, že nie je marketér, ale emotívny človek. V marketingu nám odporúča odpovedať si na dve základné otázky, ktoré dajú výrobku zmysel. Prvou je to, prečo ideme produkt vyrábať a druhou je to, prečo by si ho mal zákazník kúpiť. Ak si vieme odpovedať na tieto 2 otázky, potom má výrobok zmysel.
Zároveň nám radí, aby sme boli uveriteľnými, pretože faloš zákazník časom rozozná. Mali by sme vyrábať len produkty, ktoré zákazníkovi robia dobro, nie ho zotročujú.

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.