
#294 Vianoce ako značka
Anka a Naďa sa v tejto epizóde rozprávajú o Vianociach ako o značke.
Nie z učebníc, ale z vlastných spomienok, pocitov a skúseností.
O tom, prečo Vianoce fungujú naprieč generáciami a prečo sú pre ľudí takým silným bodom zastavenia.
V epizóde sa dozviete:
- s akými slovami, obrazmi, vôňami a zvukmi si Vianoce spájame a prečo sú také silné,
- či majú Vianoce svoje subbrandy a ako sa v čase „rebrandovali“,
- prečo ľudia Vianoce potrebujú a čo z nich robí najsilnejší brand roka.
O slovách, obrazoch a emóciách, ktoré z Vianoc robia najsilnejší brand roka. 🎄✨
Epizóda, ktorá ukazuje, že aj Vianoce majú stratégiu a že rovnaké princípy rozhodujú o sile značiek aj v biznise.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.