#131 Kávoholik – aj dobrá káva potrebuje dobrú stratégiu
50:47

#131 Kávoholik – aj dobrá káva potrebuje dobrú stratégiu

19.01.2022

V ďalšej epizóde Marketing v praxi sme vyspovedali predstaviteľov značky Kávoholik – riaditeľa Jána Hoľka a marketingovú riaditeľku Danku Capákovú. Tento rozhovor bol pre nás špeciálny, pretože Kávoholik prešiel našimi rukami a pred vyše rokom a pol sme im nastavovali marketingovú stratégiu. V rozhovore sme sa ich pýtali na to, ako sa im podarilo stratégiu uviesť do života a ako vnímajú s odstupom času to, že hneď od začiatku mali vyskladanú značku, ktorej bolo potrebné sa konzistentne držať.

V podcaste sa dozviete to, akí sme my Slováci v pití kávy, ale aj to, aká je konkurencia na trhu. Kávoholik sa snaží vymaniť spomedzi konkurencie, ktorá hovorí o ceste kávy. Kávoholik si však na trhu našiel vlastné odlíšenie a hovorí o ceste k zážitku z kávy. Silný dôraz dávajú na pochopenie potrieb svojich zákazníkov. U nich to však nie je len klišé, ale podnikajú k tomu aktívne kroky. „Prestali sme počúvať samých seba a veriť tomu, že my to vieme najlepšie a naučili sme sa počúvať ľudí. Veľmi reagujeme na to, čo chcú práve oni.“

Za povšimnutie stoja aj názvy ich káv, ktoré sú pomenované podľa slovenských velikánoch ako Jánošík, či Bátorička. V podcaste sa dozviete, prečo sa vybrali touto cestou a v čom spočíva tajomstvo tohto pomenovania.

V podcaste nájdete aj odpovede na to:

  • Či bolo nutné počas obdobia pandémie prehodnotiť stratégiu
  • Ako im v taktike, teda v uvedení značky do života v rámci rôznych marketingových aktivít, pomohla stratégia
  • Aký jedinečný názov dali svoju blogu
  • Aké všetky aktivity robia na to, aby bola značka rozpoznávaná
  • Ako sa im podarilo prepojiť kávu s muzikálom a módnou prehliadkou

Čo nám na záver odporúčajú v súvislosti s marketingom?

Danka hovorí, že si máme nechať poradiť od profesionálov. „V počiatku sme išli na to nejako, ale to, čo z toho dokázali urobiť profesionáli, je diametrálny rozdiel.“ Ján dodáva, že pokiaľ to niekto myslí so značkou úprimne vážne a chce ju do budúcna budovať a dať niečo svetu, tak bez profesionálnej pomoci v marketingu sa nezaobíde. Na jednej strane je to, čo chce človek robiť, ale na druhej strane to musí mať kultúru, musí to byť upratané a musí sa toho značka držať.

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.