#219 LAIK V PRAXI: Ako dávať peniaze do reklamy efektívne?
Máte v hlave zafixované to, že do reklamy treba dávať veľa peňazí? Nemusí to tak nutne byť. Závisí to od vášho cieľa a od toho, ako efektívne vynaložíte peniaze investované do reklamy. Práve o tejto efektivite sa rozprávame s Vivivan v ďalej epizóde zábavnej série Laik v praxi.
V podcaste sa dozviete:
- aké formáty reklamy existujú
- reklama v online vs. offline
- či existuje strop, kedy už nemá zmysel dávať viac peňazí do reklamy
Dôležité je si uvedomiť, že inak sa správame v online a inak v offline svete. Odporúčame preto kombinovať cielené reklamu na cieľovú skupinu v obidvoch svetoch.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.