#102 KOTLER V PRAXI 13. diel - 9 cenových stratégií
V 13. epizóde zo série Kotler v praxi si približujeme tému tvorby cien produktov a cenové stratégie podľa teórie Kotlera. Viete, ako sa správne stanovuje cena? Častým prekvapením je fakt, že cenotvorba nie je len určovanie cien jednotlivých produktov. Základom je stanovenie cenovej úrovne, ktorá obsiahne rôzne produkty, či služby konkrétnej firmy.
V podcaste vás zoznamujeme s hlavnými stratégiami tvorby cien nových produktov a s maticou kvalita/cena 9 cenových stratégií pre imitujúce produkty. Okrem toho vysvetľujeme aj to, čo je to cenový bod, aké zľavy sa dajú zvažovať a prečo je lepšie rozmýšľať nad odmenou ako nad zľavou.
Častou chybou pri cenotvorbe je to, že pri spočítavaní nákladov sa zabúda na investície do marketingu. Netreba zabúdať na to, že z marže nestačí len vyžiť, ale treba byť schopný si zarobiť na investíciu napríklad práve do marketingu, ale aj napríklad na vývoj inovácií.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.