#122 Ako na SEO, ktoré sa bude páčiť Google
Filip Škultéty je riaditeľom online marketingovej agentúry Glidy. Jeho hlavnou špecializáciou je marketing vo vyhľadávačoch, čiže SEO a PPC kampane. Práve SEO je témou rozhovoru. Je to pojem, ktorý počúvame často, ale málokto mu naozaj rozumie. V podcaste si preto vysvetľujeme, čo znamená SEO, aká je jeho úloha, ako k nemu pristupovať a či má význam mu venovať čas. Prezradíme vám však, že SEO má v marketingu svoje čestné miesto – a budete si to myslieť aj vy po vypočutí rozhovoru s Filipom.
SEO je optimalizácia faktorov na webovej stránke a mimo webovej stránky, ktoré vplývajú na pozície vo vyhľadávačoch, ako napríklad Google. Našim cieľom je zobrazovať našu webovú stránku na popredných pozíciách na relevantné kľúčové slová, z ktorých máme potenciálnu šancu získať budúceho zákazníka.
V podcaste sa dozviete týchto top 5 myšlienok:
Čo nám odporúča Filip v súvislosti s marketingom?
Keď ste ešte nezačali robiť obsah, tak ho začnite robiť - viete ho zrecyklovať enormným spôsobom. Vymyslite obsah inteligentne, aby ste tvorili jeden obsah a dokázali ho rozstrihať na všetky sociálne siete tak, aby tam pasoval. Nerobte pre každý marketingový kanál úplne špecifický obsah, pretože vás to bude stáť veľa času aj peňazí. Pomôže vám to v SEO, brand buildingu, awareness, budovaní vzťahu, PR, získavaní mena, dôveryhodnosti, odbornosti, ... Obsah je niečo, čo dnešní podnikatelia dokážu začať robiť a je to jedna z najlacnejších vecí, pretože tvorba obsahu predstavuje najlepší pomer cena a výkon.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.