#187 Bepon - Ako udržať krok s dobou, keď ste tradičná značka?
Viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Ľubica Jurišová je riaditeľkou nákupu a Daniela Dinžíková je marketingovou manažérkou značky Bepon. Obidve spája nie len práca, ale aj priateľstvo, a tak sa spoločne podieľajú na rozvoji značky Bepon. Túto značku poznáte určite všetci. Prečo je to tak a ako sa to značke podarilo? Je to vďaka 30 ročnej tradícii, ktorú má za sebou? Odpoveď nájdete v podcaste.
V podcaste sa dozviete:
- začiatky značky Bepon, ktorá v úvode vôbec nepôsobila v textilnom priemysle
- významný míľník značky, ktorý ju priviedol k súčasnému stavu
- aká značka Bepon je a či má definovanú svoju cieľovú skupinu
- ako pristupuje k jednotlivým P marketingového mixu
- a čo sa ukrýva za týmto celoslovenským lovebrandom
Značka si počas 30 rokov prešla rôznymi významnými udalosťami, no tie posledné poriadne vyskúšali jej odolnosť a dokázali jej obľúbenosť medzi Slovákmi. Čo značku ochránilo počas pandémie, kedy maloobchodné prevádzky museli byť zatvorené? A ako ustála trend veselých ponožiek? Odpoveď sa dozviete v podcaste.
Na záver nám Ľubica s Danielou v súvislosti s marketingom odporúčajú: “Robte to s láskou. Nie vždy je dôležité komunikovať masívne, ale skôr správne so správnym cítením a s rozumom.”
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.