#92 4ka - odlišnosť v positioningu v praxi
Roland Kyška je riaditeľom pre marketing a komunikáciu v dvoch sesterských firmách SWAN a SWAN Mobile, pod ktorú patrí 4ka. S Rolandom sa v podcaste rozprávame práve o 4ke a o tom, ako vstúpila na trh a ako dokázala vytiahnuť maximum z toho, že je to 4-tý mobilný operátor na Slovensku.
4ka vstúpila na trh v dobe, keď existovala na Slovensku konkurencia v mobilných službách, ale neviazané služby boli stále drahé a mobilných dát málo. V októbri 2015 predstavila originálny koncept Moja 4ka, postavený na jednoduchej službe s cenou 4 centy za minútu volania, 1 SMS a 1 MB dát. A tak sa začala doba dátová.
Vybrali sme niekoľko zaujímavých myšlienok, o ktoré sa s nami Roland podelil.
Roland nám na záver odkazuje: Sledujme svet, lebo je veľmi rýchly.
Kľúčové je sledovať okolitý svet a vnímať, čo sa okolo nás deje. Svet sa dokáže zásadne zmeniť v priebehu krátkej doby. Ľudia menia svoj spôsob konzumácie médií, ale stále s nimi budeme potrebovať komunikovať a nájsť najvhodnejší media mix, ktorým sa k nim dostaneme. Práve preto je kľúčové neuzatvoriť sa do bubliny, ale sledovať, čo sa deje, a to nie len v marketingu, ale aj v iných oblastiach.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.