#238 101 Drogéria: Príbeh rebrandingu značky s pevnými koreňmi
V tejto epizóde sa stretávame s Matejom Krajčíkom, majiteľom 101 Drogérie, a CMO Marekom Koštrnom. Rozprávame sa o tom, ako sme spoločne formovali Biznis Marketingovú Stratégiu™ pre 101 Drogériu, začínajúc úplne od základov. Náš rozhovor odhalí, ako sa pôvodné myšlienky na zmenu loga premenili na hĺbkovú strategickú prácu, ktorá vyústila do kolektívneho "AHA" momentu.
V epizóde sa dozviete:
- ako sa rozvíjala spolupráca na tvorbe stratégie a jej implementácii
- prečo sa diskusie o zmene loga prehĺbili do fundamentálnej úrovne stratégie
- ako tento proces ovplyvnil vnímanie značky a jej komunikačné stratégie
Hosťom v našom podcaste môžete byť aj vy. Pošlite nám e-mail na adresu monika@levosphere.sk a porozprávajte nám o sebe a téme, ktorú by sme spolu mali prediskutovať. Tešíme sa na vaše príbehy a názory!
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.