#34 PR nie je len o médiách
Simona Mištíková, majiteľka PR agentúry Divino hovorí: “PR je v 99,9% pozitívna komunikácia. Ale mnoho krát firmy prídu k nám, keď riešia práve krízovú situáciu. V tom prípade odporúčame obyčajné ľudské prepáčte.”
Simone sa za 8 rokov podarilo vybudovať renomovanú agentúru, ktorá prináša PR strategické a funkčné riešenia spájajúce online a offline.
PR - public relantions - budovanie vzťahu spoločnosti s verejnosťou sa zameriava na komunikáciu hodnôt a príbehu, nie priamo na konkrétny produkt. Doba sa mení. Od vzťahov s novinármi prešiel obsah PR aj na sociálne siete, influencerov, online, obchodným partnerov, video produkciu až do internej komunikácie.
Aký je ale rozdiel medzi marketingom a PR? Dozviete sa v novej epizóde podcastu.
Detailnejšie sa v podcaste dozviete:
- kto je vlastne verejnosť, ktorú oslovujeme
- kedy je správny čas začať pracovať na PR
- v čom nám vie PR pomôcť
- kedy hľadať na PR interného človeka a kedy agentúru
- ako je možné meranie efektívnosť
- kto je presne influencer
- aké sú trendy a ako je slovenské PR na tom
PR je silný nástroj. Keď komunikujeme dlhodobo pozitívne, potom sú zákazníci náchylnejší prijať aj naše pochybenie.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.