#121 Kotler v praxi 16. diel – komunikácia vs. komunikačný mix
V podcaste si približujeme posledné P z Kotlerového marketingového mixu, ktorým je promotion, teda komunikácia. Zoznamujeme sa so 4 nástrojmi komunikačného mixu, vysvetľujeme si, aké kroky by mali predchádzať tvorbe marketingovej komunikácie a približujeme si metódy zostavovania komunikačného rozpočtu. V podcaste sa venujeme aj k tomu, aké faktory ovplyvňujú tvorbu komunikačného mixu.
Vybrali sme pre vás 5 najdôležitejších myšlienok, ktoré by ste si mali z podcastu zapamätať.
Touto epizódou sme ukončili sériu Kotler v praxi, v ktorej sme sa vám snažili lepšie priblížiť vybrané kapitoly z kultovej knihy od profesora marketingu, Philipa Kotlera. Pevne dúfame, že ste sa v tejto sérii niečo nové naučili a že vám pomohla pri riadení vašej firmy. Hoci táto séria končí, nezúfajte, stále pokračujeme v nahrávaní našich pravidelných podcastov s inšpiratívnymi hosťami, na ktoré sa môžete tešiť každý štvrtok.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.