#41 Ako vytvorili značku pre zamestnancov v LIDL
50:11

#41 Ako vytvorili značku pre zamestnancov v LIDL

15.04.2020

Veronika Bátorová, HR Marketing Team Leader v spoločnosti Lidl, hovorí: “Lidl je síce diskont, ale nie je diskontný zamestnávateľ. Cieľom budovania značky zamestnávateľa bolo zmeniť stereotypné zmýšľanie.”

Veronika zodpovedá za budovanie zamestnávateľskej značky a vedenie tímu HR marketingu v spoločnosti Lidl. Pracuje na tom, ako Lidl komunikuje svoju kultúru a víziu existujúcim a potenciálnym kolegom a zároveň zastrešuje online aj offline HR marketingovú stratégiu.

V podcaste Veronika objasňuje: “Employer branding je image, ako je zamestnávateľ vnímaný všetkými stakeholdermi, ako sú zamestnanec, aktuálny aj budúci, zákazník alebo dodávateľ.” Employer branding je o stratégii budovania značky zamestnávateľa a HR marketing o nastavení a realizácii konkrétnej podpory. Je nevyhnutné, aby spolupracovali na značke zamestnávateľa marketing a HR oddelenia spoločne, aby nedošlo k chaotickej komunikácii.

Veronika v podcaste zdôrazňuje, že skúsenosť zamestnanca so zamestnávateľom nie je len o náborovej časti, ale zahŕňa výberový proces, 1. deň zamestnanca, 1. kontakt, rozvoj a vzdelávanie, dokonca odchod zo spoločnosti a prípadne až návrat späť.

V podcaste sa ďalej dozviete:

  • ako konkrétne tvoria employer branding (EB) stratégiu
  • koľko to trvá na jednej strane, ale čo to prináša na strane druhej
  • čoho sa vyvarovať a na čo si dávať pri EB pozor
  • kedy je vhodné začať a čo je treba mať pripravené dopredu
  • aký je vplyv medzinárodnej skupiny Lidl na slovenský Lidl
  • ako reagujú v aktuálnej Corona situácii
  • prečo nie je možné robiť employer branding bez súhlasu vedenia

Spoločnosť Lidl sa drží hodnôt, ktoré vychádzajú od zamestnancov. Každý z tých skoro 5000 zamestnancov je Lidl employer branding ambasádorom.

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.