
#277 NAJVÄČŠÍ E-COMMERCE PRIESKUM: Výzvy, príležitosti a budúcnosť trhu
S Máriou Auxtovou (Shoptet), Ivanom Cingelom (CREATIVE sites) a Jakubom Jarabicom (Blueweb, Upterdam, Venalio) vstúpime do dynamického sveta e-commerce. Spoločne s Ankou zanalyzujú zistenia z najväčšieho slovenského e-commerce prieskumu z roku 2024. Zmapujú finančné ukazovatele, marketing, značku či expanziu. Zároveň predstavíme plány na nový, ešte rozsiahlejší tohtoročný prieskum, ktorý sa bude realizovať v júli 2025. Zúčastnite sa ho aj vy a pomôžte celému trhu rásť!
V epizóde sa dozviete aj:
- Prečo e-shopy často podceňujú značku a stratégiu a ako sa im to môže vypomstiť.
- Ako nedostatočná finančná a dátová gramotnosť ovplyvňuje zisky e-shopov a prečo je dôležité využívať moderné technológie vrátane AI.
- Aká je nálada medzi e-shopármi a čo prinesú nové opatrenia ako je transakčná daň.
- Prečo je dnes kľúčové spájať online s offline predajom a ako to robia české Klenoty Aurum, eyerim, Robel, IKEA či Kachličkovo.
👉 Vyplňte náš e-commerce dotazník (zaberie len 10 minút) a pomôžte nám spoločne zmapovať aktuálny status quo o budovaní značky a strategických nastaveniach e-commerce sveta.
🎁 Navyše hráte o vstupenky na Upterdam 2025 v hodnote 199 EUR.
Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.