#86 Online event počas pandémie
Radoslav Augustín vedie fullservisovú marketingovú agentúru 8P a zároveň je spolutvorcom eventu Kaufland Detský festival spolu s Petrom Pukalovičom. V podcaste sa rozprávame práve o tomto evente a o tom, ako sa im ho podarilo úspešne preniesť z offline do online prostredia.
V období, keď mnoho firiem hromadne rušilo kvôli pandémií svoje udalosti a všetky offline aktivity, Detský festival sa to rozhodol otočiť vo svoj prospech. Zorganizoval niekoľko online eventov, pričom najdlhší trval takmer 12 hodín. Ako sa im to podarilo sa dozviete v podcaste. My sme vybrali zaujímavé myšlienky, o ktoré sa s nami Radoslav podelil.
Radoslav hovorí, že človek dokáže urobiť veci veľmi rýchlo, aj tie nemožné. Mali by sme sa preto snažiť aj v tých nepriaznivých situáciách hľadať príležitosti, ako z toho vyťažiť maximum, aj keď to nie je vždy jednoduché.
Na záver nám Radoslav odkazuje: "Buďte odvážni a nebojte sa uletieť."
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.