#242 Budovanie úspešnej značky: Michal Meško o hodnotách a stratégii Martinusu
Michal Meško, aktuálne sabatikal CEO a líder Martinusu, nám približuje, ako sa im podarilo premeniť vášeň pre knihy na prosperujúcu značku, ktorá je synonymom pre kníhkupectvo. Diskutujeme o hodnotách, ktoré sú základom ich stratégie, a o tom, prečo sú také kľúčové pre ich úspech.
V podcaste sa dozviete:
- ako Martinus zvládol výzvy počas pandémie,
- aké strategické rozhodnutia museli urobiť a ako tieto kroky ovplyvnili ich podnikanie,
- Michal tiež hovorí o dôležitosti zodpovedného podnikania a o tom, ako sa ich hodnoty odrážajú v každodennej činnosti firmy.
Nezmeškajte túto inšpiratívnu epizódu, kde Michal Meško odhaľuje, ako budovať silnú značku a prečo je láska ku knihám kľúčom k ich úspechu.
Hosťom v našom podcaste môžete byť aj vy. Pošlite nám e-mail na adresu monika@levosphere.sk a porozprávajte nám o sebe a téme, ktorú by sme spolu mali prediskutovať. Tešíme sa na vaše príbehy a názory!
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.