#191 Muziker - Ako rebrandovať značku bez straty doterajších úspechov?
Viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Monika Kľusková, marketingová riaditeľka spoločnosti Muziker, nám v podcaste odkrýva príbeh postupného rebrandingu ich spoločnosti. Ako sa im na ceste k novej značke s rozšíreným portfóliom darilo a bol rebranding naozaj nevyhnutný? Dozviete sa v podcaste.
V podcaste sa tiež dozviete:
- prečo došlo k veľkokapacitnému rozširovaniu portfólia
- čo všetko predchádzalo rebrandingu značky Muziker
- ako prebiehal samotný rebranding značky
- či existuje správna cesta k rebrandingu
- na čo sa značka Muziker zameriava po rebrandingu
- a ako by sa to dalo urobiť podľa Moniky ešte lepšie
Muziker sa stal expertom na voľnočasové aktivity, ako však tento fakt prijali zákazníci, keď názov ostal rovnaký? Ako sa vysporiadali s tým, že názov neustále indikuje v očiach zákazníkov hudobniny? Rebranding je beh na dlhú trať, no je nevyhnutné vedieť, kam bežíte.
Na záver nám Monika v súvislosti s marketingom hovorí, že brandová stratégia je základným pilierom komunikácie. Na slabých základoch ťažko postavíte niečo stabilné a trvácne, preto je potrebné jej venovať čas a priestor.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.