#87 Umelá inteligencia v marketingu
Emil Fitoš je prezidentom IT Asociácie Slovenska a taktiež členom platformy slovak.AI, v ktorej sa snažia meniť Slovensko na centrum umelej inteligencie. Práve o tejto téme sa rozprávame spolu v podcaste. Umelá inteligencia je téma, o ktorej sa začína čoraz viac hovoriť. Využíva sa v mnohých oblastiach a marketing je jednou z nich, kde v súčasnosti hrá naozaj dôležitú úlohu a dokonca je jedným z nástrojov nového marketingu.
Umelá inteligencia je pre mnohých ľudí, ktorí nepôsobia v tejto oblasti, záhadou. Emil nám však približuje, čo to znamená a odhaľuje nám aj jej pozadie. Čo sa dozvedáme v rozhovore?
Umelá inteligencia sa pomaly blíži do štádia, že je to niečo bežné. V súčasnosti presahuje aj do bežného života, a tak sa s ňou môžeme stretnúť napríklad v hlasových rozhraniach ako je Siri, Alexa, alebo aj v chatbotoch. A ako to je na sociálnych sieťach? To nám prezrádza Emil v podcaste. Výsledkom však je obchodovanie s časom ľudí. Veď posúďte sami.
Na záver nám Emil odkazuje 2 veci:
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.