
#270 ESENCIA JEDINEČNOSTI: Marketing v regulovanom segmente
Značka PLOOM a jej špecifický prístup v segmente tabakových produktov. S marketingovou odborníčkou Lýdiou Valentovou diskutujeme o tom, ako sa PLOOM odlišuje od tradičných značiek tabaku, aké inovatívne marketingové stratégie využíva, ako sa pasuje s prísnymi reguláciami a prečo ide aj nad ich rámec.
V epizóde sa dozviete aj:
- Aké CSR projekty PLOOM podporuje na Slovensku a aké má plány do budúcnosti?
- Ktorý slovenský DJ vďaka podpore PLOOMu vystúpil na svetoznámom festivale Burning Man?
- V čom sa slovenský trh odlišuje od českého a prečo na Slovensku primárne nefungujú zľavy?
- Prečo na módnej šou PLOOMu a módneho návrhára Lukáša Krnáča modelky padali do vody?
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.