#97 KOTLER V PRAXI 12. diel - Životný cyklus produktu
Spomínate si na legendárny mobil značky Nokia? Od jeho uvedenia na trh zaznamenal postupne veľký nárast predaja až do momentu, kedy ho nahradili smartfóny. Postupne sa prestal kupovať až sa z trhu stiahol. Tento priebeh sa volá životný cyklus výrobku. V podcaste si vysvetľujeme, ako Kotler tento cyklus definoval. Na praktických ukážkach si objasňujeme čo sa dá v jednotlivých fázach robiť a ako vlastne trh s produktami funguje.
Podrobnejšiemu vysvetleniu prvého štádia, a teda vývoja produktu, sme sa venovali v 11. epizóde Proces vývoja nového produktu. Zvyšným štádiám sa venujeme podrobne v tomto podcaste a v blogu Životný cyklus produktu, v ktorom vám ilustrujeme aj životnú krivku produktu. Nájdete ho na našej webovej stránke www.levopshere.sk v časti blogy.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.