#124 Blockchain a kryptomeny marketingovou optikou
Peter Dendis, ktorý pôsobí vo FinTech platforme Salus Populi, sa špecializuje na blockchain a kryptomeny. Práve týmto témam venujeme tento rozhovor. Na prvý pohľad to nie je téma, ktorá sa spája s marketingom, no po vypočutí rozhovoru s Petrom zistíte, že kryptomeny nie sú len o investovaní, ale majú v biznise aj iné výhody.
V úvode si prakticky vysvetľujeme základné pojmy a témy, ktoré sa pri kryptomenách a blockchaine objavujú a v druhej časti sa rozprávame o ich prepojení s marketingom. Keďže je to téma, ktorej mnoho ľudí nerozumie, rozhodli sme sa ju poňať prakticky a zrozumiteľne, preto veríme, že sa nám podarilo túto tému priblížiť tak, aby vás to bavilo a aby ste jej porozumeli.
Peter dáva radu tým, ktorí by chceli začať s investovaním do kryptomien. V prvom rade je potrebné sa snažiť tomu pochopiť, skúsiť to v menšom a pozerať sa na to z pohľadu 4-8 rokov. Dať do toho toľko, čo nás nebude bolieť, dávať to tam dlhodobo a ísť tam vtedy, keď to nerastie.
Na záver nám Peter necháva svoju radu v súvislosti s marketingom:
Money making, money taking. Nerobte marketing pre marketing. Vždy za tým musí byť produkt, biznis a produkt sa rovná riešenie problému. Čiže ak niekto robí biznis, tak biznis by mal riešiť niekomu problém. A ak robíte marketing, musí byť v súlade s biznisom. Čiže robiť marketing pre marketing je neprirodzenosť, ktorá vám skôr či neskôr dá feedback a skrachujete. Ak robíte marketing, tak ho robte s pohľadom na komplexnosť biznisu.Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.