#177 Curaprox - Je vaše strategické PREČO kľúčom k úspechu?
viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Lucia Rabatinová, výkonná riaditeľka a Petra Papajová, vedúca marketingu stoja za úspešnou značkou Curaprox na slovenskom trhu. V podcaste sa rozprávame o tom, ako sa im darí držať silnú pozíciu na trhu. Venujeme sa aj téme strategického PREČO a o tom, akú dôležitosť hrá v budovaní značky.
V podcaste sa dozviete:
- aké príležitosti na trhu využila značka Curaprox,
- významné medzníky značky, ktoré pomohli jej rastu,
- akým spôsobom pomáha slovenská značka Curaprox napredovať značke na domácom trhu
- prečo ich produkty môžeme nájsť v slovenských lekárňach, no v zahraničí v tomto distribučnom kanáli nie sú dostupné
Ak ste si doposiaľ mysleli, že Curaprox je slovenská značka, nie ste sami - nie je to však pravda. Petra nám v rozhovore prezrádza, ako Curaprox vznikol a kto stojí za jej vznikom. V rozhovore nám prezrádzajú príbeh, ako sa im podarilo zo slovenského trhu vybudovať tretí najsilnejší trh pre značku Curaprox v medzinárodnom trhovom porovnávaní.
Na záver nám naše hostky v súvislosti s marketingom dávajú cenné odporúčania.
- Lucia Rabatinová hovorí, že „práca a celá filozofia, ktorú ponúkate, musí byť v prvom rade odskúšaná na vás. Musí vám dávať zmysel a musí byť uveriteľná.”
- Petra Papajová dodáva, že „ak nemáte purpose - zmysel, tak si ho určite nájdite, je to veľká vec, ktorá dokáže drajvovať nie len značku, ale aj ľudí, ktorí za ňou stoja a ktorí sú presvedčení, že to, čo robia, dáva zmysel.”
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.