#144 Prieskum v praxi - Čo Slovák, to múdrosť. Ako sme sa zmenili?
41:46

#144 Prieskum v praxi - Čo Slovák, to múdrosť. Ako sme sa zmenili?

20.04.2022

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

IPSOS je prieskumná agentúra, ktorá pravidelne prichádza so zaujímavými prieskumami, štúdiami. Keďže cítime, že potrebujeme dať viac vedieť o dátach a prieskumoch, rozhodli sme sa v spolupráci s IPSOS-om priniesť sériu 4 podcastov, ktoré budú práve na tieto témy. Najbližšie 4 mesiace sa preto môžete tešiť na zaujímavé rozhovory v sérií PRIESKUM V PRAXI.

Barbora Ostrožovičová pracuje ako PR manager v IPSOS-e, kde sa taktiež podieľa na manažmente mystery shopping projektov. IPSOS už niekoľko rokov po sebe realizuje štúdiu Global trends report, ktorá zohľadňuje výsledky z 29 krajín z celého sveta. V podcaste nám Barbora prezrádza niektoré zo zistení v štúdii, ktoré sú dôležité pre strategické rozhodnutia spoločností, pretože reflektujú témy, ktoré nás sprevádzajú počas každodenného života.

V rozhovore sa dozviete:

  • akí sme my Slováci a čo máme rovnaké, rozdielne s ostatnými krajinami
  • či sú Slováci citliví na cenu, alebo si radšej priplatia za prémiovejšie značky
  • ako vnímajú Slováci svoje zdravie a životný štýl
  • či sa naozaj viac rieši ekológia, alebo sa o nej iba hovorí
  • akým odvetviam v biznise praje táto doba
  • ako vnímajú Slováci autentické značky a čo to vôbec znamená
  • v čom je generácia Z špecifická
  • pre koho je štúdia určená a čo mu prinesie

Žijeme vo svete, kedy každý baží po informáciách a chceme byť informovaní. Na druhej strane ak máme príliš veľa informácií, tak nám to nevyhovuje. Barbora dodáva, že zo zistení zo štúdie ju najviac prekvapilo to, ako sa my Slováci bojíme technologického pokroku. Prečo to tak je a čo ju naopak pozitívne prekvapilo, sa dozviete v rozhovore.

Barbora nám na záver odporúča, aby každý podnikateľ vedel  tom, že má svoje rozhodnutia postaviť na niečom, čo si pred tým „checkol“. Mal by mať relevantné zdroje dát, pretože keď má niekto dobrý informačný zdroj a dobré dáta, tak sa aj v rámci developmentu postupuje a napreduje oveľa lepšie. Často podnikatelia nevedia, čo presne potrebujú, čo by mali zmeniť, čo by mali nakopnúť, aby všetko fungovalo. Namiesto toho, aby sami tápali v dátach, je dobré sa poradiť s odborníkmi.

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.