#52 4P mix podľa marketingovej čarodejnice
57:48

#52 4P mix podľa marketingovej čarodejnice

24.06.2020

Magdalena Čevelová, charizmatická a svojská marketérka, ktorá sa sa nebála vykročiť vlastnou cestou a tým sa úspešne odlíšiť na trhu marketingových konzultantov.

Dnes už úspešná profesionálna konzultantka a lektorka v marketingu, ktorá ako prvá v Česko - Slovensku prepojila marketing, psychológiu a tarot, s nami diskutuje o tom, ako vníma marketing ako taký. A aj keď tvrdí, že pre veľa ľudí sa marketing rovná reklame, Magdalena vysvetľuje, ako ho vnímať širšie a správne.

Netradičná osobnosť jej značky spojená doslova s mágiou, ktorú si zvolila ako svoje odlíšenie je autentická a predáva. Magdalena hovorí: “Bola som prvá v ČR, ktorá som začala prepájať marketing, psychológiu a mágiu. Tarot je niečo, čo vie urýchliť proces hľadania správnej cesty. Označenie marketingová čarodejnica funguje veľmi dobre, pretože to na prvú rozdelí ľudí na dva tábory. Tých, čo to nadchne a tých, čo o si marketingovú čarodejnicu neoprú bicykel. Je dobré, že sa to udeje na začiatku a nestráca sa čas.”

Rozoberáme spolu tiež marketingový mix a jeho základné nástroje. Sú dobrým modelom, ktorý pomáha sa odraziť a zodpovedať si na základné otázky a smer podnikania. Na marketing sa netreba pozerať len cez učebnice, ale treba sa pozrieť všade okolo seba. Marketingové 4P je všade okolo nás, len ho treba vnímať. Magdalena zdôrazňuje potrebu vedomej práce so 4P mixom a má naň „polopatistický príklad“, na ktorom sa fungovanie marketingového mixu dá ľahko pochopiť. Anka dopĺňa: "Každé P z marketingového mixu je rovnako dôležité a musí byť prispôsobene tým ostatným, aby to fungovalo." V podcaste podrobne rozoberieme každú jednu zložku 4P a zameriame sa aj na konkrétne problémy, s ktorými sa v rámci nich môžeme stretnúť a ako ich správne analyzovať.

V podcaste sa ďalej dozviete:

  • ako je dôležité mať nastavený správny mindset
  • ako Magdalena pristupuje k novému 4C, ktoré sa zameriava na zákazníka
  • aké problémy vníma pri nastavovaní ceny práce a na čo ľudia zabúdajú
  • aký je typ jej klientov a čím vzniká ich prirodzená selekcia

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.