#133 Ako vďaka insightu našla značka Dobré médiá dieru na trhu
46:22

#133 Ako vďaka insightu našla značka Dobré médiá dieru na trhu

02.02.2022

Róbert Sedlák je generálnym riaditeľom mediálneho domu Dobré médiá, v rámci ktorého sa zameriavajú na dobré správy. Pod ním vznikli portály Dobré média, To je nápad, či Dobré rádio. V podcaste sa rozprávame práve o tom, ako táto značka prišla na mediálny trh s novým insightom a dostaneme aj aj k ich marketingovému mixu, teda ako majú nastavený produkt, cenu, komunikáciu a distribúciu.

Róbert hovorí, že Dobré médiá je mediálny domček, ktorý sa snaží ľudí potešiť, inšpirovať, motivovať, nestresovať zbytočne, skrátka zlepšiť im deň. V rozhovore nám prezrádza, ako vôbec prišli na myšlienku siahnuť po dobrých správach.

„Ak už do toho investujeme peniaze, nikdy nie je zlé zainvestovať ešte o tých 5 až 10% viac a urobiť to poriadne. Sú veci, do ktorých treba investovať.“

Pandémia ich toho naučila veľa. Jednou z veci bolo uvedomenie si, že potrebujú svoje riziko diverzifikovať do viacerých zdrojov, produktov. Ako k tomu pristúpili, sa dozviete v rozhovore.

V rozhovore sa ďalej dozviete:

  • aké typy pozitívnych správ hľadajú a kde ich hľadajú
  • aké je ich poslanie
  • ako pristúpili k pandemickej situácii
  • či majú nejakú konkurenciu
  • ako strategicky pristúpili k tvorbe portálu To je nápad
  • ako majú definovanú stratégiu značky
  • aké bolo ich ponaučenie s offline marketingom

Róbert nám na záver odkazuje v súvislosti s marketingom:

Marketing nie je jedna izolovaná činnosť, ale deje sa neustále. Treba byť užitočný pre iných a treba si sledovať ROI, teda návratnosť svojich investícií.

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.