#133 Ako vďaka insightu našla značka Dobré médiá dieru na trhu
Róbert Sedlák je generálnym riaditeľom mediálneho domu Dobré médiá, v rámci ktorého sa zameriavajú na dobré správy. Pod ním vznikli portály Dobré média, To je nápad, či Dobré rádio. V podcaste sa rozprávame práve o tom, ako táto značka prišla na mediálny trh s novým insightom a dostaneme aj aj k ich marketingovému mixu, teda ako majú nastavený produkt, cenu, komunikáciu a distribúciu.
Róbert hovorí, že Dobré médiá je mediálny domček, ktorý sa snaží ľudí potešiť, inšpirovať, motivovať, nestresovať zbytočne, skrátka zlepšiť im deň. V rozhovore nám prezrádza, ako vôbec prišli na myšlienku siahnuť po dobrých správach.
„Ak už do toho investujeme peniaze, nikdy nie je zlé zainvestovať ešte o tých 5 až 10% viac a urobiť to poriadne. Sú veci, do ktorých treba investovať.“
Pandémia ich toho naučila veľa. Jednou z veci bolo uvedomenie si, že potrebujú svoje riziko diverzifikovať do viacerých zdrojov, produktov. Ako k tomu pristúpili, sa dozviete v rozhovore.
V rozhovore sa ďalej dozviete:
- aké typy pozitívnych správ hľadajú a kde ich hľadajú
- aké je ich poslanie
- ako pristúpili k pandemickej situácii
- či majú nejakú konkurenciu
- ako strategicky pristúpili k tvorbe portálu To je nápad
- ako majú definovanú stratégiu značky
- aké bolo ich ponaučenie s offline marketingom
Róbert nám na záver odkazuje v súvislosti s marketingom:
Marketing nie je jedna izolovaná činnosť, ale deje sa neustále. Treba byť užitočný pre iných a treba si sledovať ROI, teda návratnosť svojich investícií.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.