#27 Gamifikácia - predaj formou hry
Oliver Šimko je zakladateľom a lead gamification dizajnérom v Luducrafts - štúdiu, ktoré vytvára gamifikáciu pre klientov na mieru. Posledných 5 rokov implementuje tento nový odbor v biznise. So svojím tímom dodal gamifikačné riešenia pre spoločnosti ako Slovenská sporiteľňa, Innogy, Sygic alebo Slovak Telekom. Aplikuje herný dizajn, behaviorálnu vedu a dizajnové myslenie, aby vytváral lepšie produkty, služby a spoločnosti.
Gamifikáciu môžeme definovať ako využívanie herných prvkov v nehernom prostredí s dosiahnutím nejakého cieľa. Jej implementácia je v súčasnosti na vzostupe a na Slovensku sa stáva stále známejšou. A to primárne v predaji a v marketingu.
Oliver Šimko hovorí: “V každom z nás je prirodzená hravosť. Spoločným menovateľom hráčov je, že sú vysoko angažovaní. Pri tvorbe v prvom rade musíte mať na zreteli ale svoj biznisový cieľ, to mi dáva prvé vodítko, aké herné prvky môžem aplikovať.”
V podcaste sa ďalej dozviete o gamifikácii:
- ako nám vie obohatiť marketing a predaj
- v akých oblastiach sa najčastejšie aplikuje
- aké princípy využíva
- viac o príkladoch z praxe
- či je vhodná len v online, alebo aj offline prostredí
- koľko nás môže stáť a ako sa ňu je treba pripraviť
- ako si správne vybrať dodávateľa, a čo od neho očakávať
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.