#40 Keď slogan je viac ako tisíc slov
Andrea Kmeťová hovorí: “Slogan je prvou bránou klienta k značke. Mal by byť autentický a pravdivý. Klient vás odhalí veľmi rýchlo.”
Andrea vyštudovala žurnalistiku v zahraničí a popri svojej práci nad reportážami a článkami tvorila svoju vlastnú poéziu v angličtine. Vrátila sa na Slovensko a začala sa hrať s našou rodnou slovenčinou pri tvorbe marketingových a kreatívnych textov, sloganov a názvov. Vytvorila zároveň úspešný projekt peace_menka.
Slogan je krátky slovný útvar zvyčajne z 5 až 8 slov, ktorý má úlohu marketingového nástroja. Nesmie mu chýbať kreativita, originalita, dôvtip a v neposlednom rade by mal odkazovať na posolstvo samotnej značky. Netreba rozhodne podceňovať jeho krátkosť. Slogan pre značku alebo kampaň by mal vychádzať priamo z marketingovej stratégie a môžeme povedať, že je rovnako dôležitý ako kvalitný názov alebo logo.
Andrea nám v podcaste prezrádza:
- aké potrebuje zadanie od klienta
- či tvorí skôr na papier, alebo do počítača
- koľko trvá bežne tvorba sloganu
- aké techniky využíva pri tvorbe
- a či sú aj v sloganoch a textoch prítomné nejaké trendy
“Nepodceňujte silu slova. Slogan je prvé “ahoj” vášmu klientovi.” výstižne zadefinovala slogan Andrea.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.