#111 Na čom stojí email marketing bez spamu?
Jožko Kozák je majiteľom úspešného e-shopu top-nechty.sk, ktorý je teraz už známy pod značkou Noezon. V podcaste sa spolu rozprávame na tému email marketing. Dozvedáme sa, prečo má stále svoje čestné zastúpenie v komunikačnom mixe a ako s ním správne pracovať, aby bol efektívny.
V podcaste sa dozvedáme veľa praktických informácií na uvedomenie si toho, že email marketing nie je len vyklikávanie a vytvorenie rýchleho obsahu, aby sme odberateľom len niečo rýchlo odoslali.
Email marketing je efektívny nástroj, ale treba vedieť, ako s ním správne pracovať. Patrí do komunikačného mixu, prostredníctvom ktorého sa môžeme zákazníkovi pripomínať. Značka by mala byť videná, pretože na to, aby zákazník nakúpil, potrebuje so značkou priemerne 11 interakcií. Aj na to slúži email marketing.
Čo nám Jožko odkazuje na záver v súvislosti s marketingom?
„Skúste sa ako firma pozrieť do zrkadla a opýtajte sa kto som, prečo tu som, pre koho tu som a prečo ma majú mať radi. Menej sa chváľte a nechávajte sa chváliť, pretože pochvala príde vtedy, kedy má prísť. Nemusíte presadzovať svoj názor, ale majte ho, pretože značky s názorom tu v dnešnej dobe majú svoje miesto. Odlíšenie značky nie je vo farbe loga, alebo názve, ale odlíšením je práve značka s názorom.“
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.