#142 Ďalší nápad prosím! Okej. Kreatíva však nie je len o nápadoch
viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Andrej Csino pracuje v reklame už takmer 20 rokov a od roku 2010 pôsobí ako creative & strategy director v agentúre Core4 Advertising. Andrej nám poodhaľuje oblasť kreativity a prezrádza, ako to funguje vo veľkých značkách. V rozhovore nám odpovie aj na to, či je pravda to, čo sa traduje – že s kreativitou sa človek musí narodiť.
V rozhovore sa dozviete:
- čo je to pre Andreja kreativita
- či sa dá kreativita naučiť
- ako prebieha proces kreatívy v agentúre a aká je tam úloha kreatívca a stratéga
- ako prichádza Andrej na nápady
- či má kreativita v reklame nejaké pravidla, ktorých sa je potrebné držať
- aký je recept na úspech dobrej kreatívy
Andrej hovorí, že ľudia si často o sebe myslia, že nie sú kreatívni. Hovorí o tom ako o sebapodceňovaní. Ďalej dodáva, že kreatívnu prácu v marketingu nie je vždy ideálna pre ich tvorivosť. To, či naozaj každý môže robiť kreatívca a prečo nie je vždy ideálna pre tvorivosť, sa dozvedáme v rozhovore.
„To, že dnes majú mladí k dispozícii mobily, v ničom tú cestu neuľahčuje. Pokiaľ nemáte naučenú teóriu, metódy ako s vecami pracovať, tak online je len nástroj, s ktorým neviete pracovať.“
Kreatívna práca má to totiž tiež svoje pravidlá, svoju teóriu a každá idea musí mať skúšku správnosti.
Čo nám odkazuje na záver:
Ľudia, ktorí majú vlastné firmy, by si mali uvedomiť, že treba investovať do kvalitných ľudí, lebo sa im to vráti. Ľudia, ktorí robia marketing, by si mali nájsť agentúru, s ktorou sa im hlavne bude robiť dobre. V spokojnej a dobrej spolupráci vznikajú väčšinu dobré veci. Kreatívcom a ľuďom z agentúr odporúča, že sa majú snažiť nepadnúť príliš hlboko do roboty a uvedomiť si, že kreativita a marketing sa dá aplikovať v živote v rôznych oblastiach.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.