Ako na obsahový marketing?
Filip už niekoľko rokov každý deň tvorí a zverejňuje obsah cielený na marketingovú komunitu. Koľko ho to stojí času a čo to prináša značke? Aké postupy používa, aby si jeho príspevky udržali frekvenciu aj kvalitu? Andrej Salner z Basta digital privítal v diskusii o aktívnom obsahovom marketingu Filipa Kunu zo slovenského Strossle.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.