Obsahový marketing pre poisťovňu
Na čo je zdravotnej poisťovni obsahový marketing? Aké ciele pomáha Dôvere napĺňať obsah v porovnaní s inými kanálmi? Aké sú špecifiká pri tvorbe obsahu, ktorý sa týka zdravia? Odpovede na tieto otázky sa dozviete v ďalšej časti relácie Marketing k obedu s Braňom Cehlárikom, PR manažérom zdravotnej poisťovne Dôvera.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.