
Obmedzenia v reklame
📋 Špecifické obmedzenia, legislatíva aj etické pravidlá – marketing v oblasti špecializovanej výživy je plný výziev. Ako ich zvládať a napriek nim tvoriť zaujímavé kampane?
🎙️ V tejto epizóde sa Katarína Duníková rozpráva s Monikou Žilákovou, marketing líderkou divízie špecializovanej výživy v Danone Nutricia.
Zistíte, ako funguje marketing produktov, ktoré sú určené pre predčasne narodené deti, pacientov s metabolickými poruchami či onkologických pacientov — a čo všetko sa ❌ nesmie.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.