Quo vadis, webová analytika?
Roky sme boli zvyknutí pri analyzovaní návštevnosti webu pozerať do Google Analytics. Google prišiel nedávno s novou verziou Google Analytics 4. V lete tohto roku predošlá verzia Universal Analytics prestane fungovať. K tomu pridajme stratu dát kvôli GDPR a cookie lištám. Čaká nás všetkých ťažké zvykanie si na novú verziu? Bude pri znížení schopnosti merať návštevnosť webu ešte webová analytika vôbec dôležitá Odpovede hľadali konzultanti Basta digital Daniel Duriš a Ján Laurenčík.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.