Prečo riešiť Google firemný profil?
👉🏻 Každá firma môže mať na Googli firemný profil alebo aj Google Business Profile. Ktorým firmám sa s tým oplatí zaoberať? 👀 Akú úlohu zohráva Google firemný profil v marketingovej komunikácii a zákazníckej skúsenosti značky? ➡️ Čo s ním okrem založenia môžu značky robiť a ako ho využívať či dokonca zneužívať? 🔴 O Google Business Profile povedieme doslova medzinárodnú polemiku s nadšencom do Google Máp a odborníkom na Google Business Profile Zdenkom Horákom.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.