Kniha prianí a sťažností
To, čo ľudia píšu o vašej firme alebo značke na internete, je ako verejná kniha prianí a sťažností. Ako by značky mali reagovať? Kto má na hejty alebo pochvaly odpovedať? A je to vlastne dôležité? Tému community manažmentu sme prediskutovali s Braňom Mackom z agentúry Ponyhouse.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.