Pochová umelá inteligencia SEO?
👉🏻 SEO je mŕtve. To sme počuli za posledných dvadsať rokov už veľakrát. Napríklad vtedy, keď pribudla do organických výsledkov reklama. Najprv iba na boku, potom už aj hore a dnes dominuje vyhľadávaniu.
🙈 Že SEO je mŕtve sme počuli aj vtedy, keď Google začal extrahovať z webov informácie a zobrazovať ich priamo vo výsledkoch vyhľadávania. Skúste si napríklad vyhľadať, aké bude dnes počasie. Alebo sa opýtajte na to, kto je Paľo Habera, alebo koľko má rokov. 🤌🏻 Odpoveď dostanete bez toho, aby ste museli odchádzať z výsledkov vyhľadávania Google.
Aký má potom zmysel robiť SEO, čiže optimalizovať web pre vyhľadávače a vylepšovať pozície v Google, keď vysnenú organickú návštevnosť aj tak nezískame? 🧐
😱 Aj dnes počujeme hlasy, že SEO je mŕtve. Prečo? Lebo na scénu vstupuje umelá inteligencia, ktorá dokáže odpovedať aj na veľmi komplikované vyhľadávacie dopyty alebo kombinovať výsledky z rôznych zdrojov a sformulovať odpoveď pre vás.
🔴 Čo nás čaká v SEO, rozoberú v tejto časti Katarína Duníková s Danielom Durišom a Andrejom Tomićom z Basta digital.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.