Ak to bude bolieť, kričte
“Nebude to bolieť.” “Budete mať pekný úsmev!”. Ako marketingovo komunikujú značky ponúkajúce služby, ktoré sa nám spájajú s bolesťou alebo nepríjemnými pocitmi? O marketingu niečoho, čo bolí, sa budem rozprávať s Martinom Knutom a Andreou Polešenskou, ktorí sa starajú o marketing zubnej kliniky Schill Dental Clinic.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.