
Nová CMO, nové výzvy
Stať sa CMO vo veľkej firme často neznamená len pokračovať v nastavených kampaniach – niekedy treba všetko postaviť nanovo. Michaela nabrala nový tím, prekopala marketingové smerovanie a rozhodla sa pre odvážnu (a vtipnú) video stratégiu, ktorá DPD posúva bližšie k ľuďom.
Ako presvedčila vedenie, že sa oplatí riskovať? Čo sa podarilo, čo bolelo a kde je hranica medzi „fresh“ nápadom a korporátnou realitou? S Michaelou Španková z DPD sa rozpráva naša konzultantka Katarína Duníková.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.