Podcasty a ich úloha v B2B marketingu
🔴 Aké sú špecifiká B2B podcastov? Kedy je podcast správny krok v B2B marketingu? Na čo sa pripraviť, keď sa rozhodujete s podcastami vo firme začať? 👉🏻 A dá sa vôbec merať, či má zmysel s B2B podcastom pokračovať?
Podcasty a ich úlohu v B2B marketingu preberali náš senior konzultant Ján Laurenčík a Dávid Tvrdoň.
📌 Dávid je známy najmä ako novinár z Denníka SME. Má a produkuje niekoľko vlastných podcastov a založil projekt skpodcasty.sk.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.