Ako tvoriť neobyčajný obsah
Veľa ľudí si myslí, že tvoriť obsah je jednoduché. Málokto vie vytvoriť naozaj neobyčajný obsah. Je obsah stále prevažne text, alebo začína prevládať video? S Dominikou Pišťanskou z najlepšej slovenskej PR agentúry Seesame sme sa rozprávali aj o tom, že o podcast ako formát je síce dopyt u klientov, ale málokedy sa hodí do content plánu. Čo všetko má vedieť tvorca alebo tvorkyňa obsahu? Môže agentúra tvoriť obsah aj na naozaj odbornú tému?
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.