Ahaaa, toto bol len ďalší hype
📌 Pamätáte si ešte Clubhouse? Audio sociálna sieť, kde ste mohli diskutovať naživo v rôznych miestnostiach a interagovať s poslucháčmi. Vystrelila na začiatku pandémie, potom táto bublina rýchlo spľasla. 👉🏻 Nedávno Meta spustila novú sociálnu sieť Threads a niektoré slovenské značky, ako napríklad Martinus, na ňu hneď naskočili.
🤌🏻 Prečo práve marketéri a marketérky bývajú často medzi prvými používateľmi nových technológií? Ako odlíšiť hype od niečoho s veľkým potenciálom? ❓ Máme na malom slovenskom trhu výhodu, že sa často nové veci, technológie či sociálne siete rozbehnú u nás neskôr alebo vôbec?
🔴 Na tému hypu sa porozprávali konzultanti z Basta digital: Katarína Duníková, Ján Laurenčík a Andrej Salner.
Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.